søndag den 10. februar 2013

Velkommen til "en livsstil"

Jeg har de seneste par år haft en stigende interesse for at blogge, men har egentlig aldrig rigtig sprunget ud i det. Jeg blev dog i december 2012 tilbudt at være blogger hos danskewebchicks, hvor jeg nu skriver deres kulturindlæg. Til trods for den korte tid som blogger hos dem, kunne jeg mærke at det ikke var nok, så nu måtte jeg prøve med min egen blog. Så må vi se hvordan det går.

Bloggen kommer primært til at indeholde nogle forskellige opskrifter, da jeg elsker mad. Lidt kreativt, som nogle nye boligudfordringer eller hvis jeg får taget mig sammen til at male. Derudover vil den også være præget af min familie, min kæreste og ikke mindst min hund.

Om mig selv, så er jeg en pige/kvinde på 24 år. Jeg er kæreste med Niclas, som jeg bor sammen med og vi har i sensommeren købt en lille Siberian Husky, Huckie, der efterhånden ikke er så lille mere. Jeg drømmer om børn, et livligt hjem, at rejse til en masse varme lande. Derudover er jeg kandidatstuderende på Københavns Universitet og elsker det.

Så jeg håber, at i vil læse med, for jeg glæder mig til at få blogget lidt mere end en enkelt gang om ugen.

Mange hilsner fra Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar