mandag den 25. februar 2013

Hækle tid

Det var i går, søndag, hvor jeg brugte to timer i hundeskoven med min lille hund, i selskab af min kæreste, en ven og hendes hund. Og til trods for kulde og spejlglatte stier, blev det en rigtig hyggelig tur.

Hjemme igen blev der lavet te, tændt lys og sat nødder frem, for at sprede hyggen og varmen. Mens min kæreste og jeg så sad og puttede i sofaen, var jeg inde på min nye yndlingsside: www.etsy.com og derinde fandt jeg noget, som jeg simpelthen må prøve at lave. Nemlig disse små hæklede kroner.
Jeg kan ikke selv bruge dem til noget, så jeg må give dem væk, hvis jeg nogensinde formår at lave dem! Jeg ved hvordan man hækler almindeligt, altså luftmasker, men har ingen ide om jeg nogensinde kan lære at hækle stangmasker osv.

Så nu skal jeg have købt garn og så må jeg se hvordan det går. Jeg skal nok fortælle og projektet lykkes eller om jeg fejler :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar